Potrebujete doplnky stravy na to, aby ste boli zdraví?

klbovavyziva

V poslednej dobe sa čoraz častejšie stretávame s informáciami, že doplnky stravy nie sú potrebné, ak má človek vyvážený jedálniček. Je tomu ale naozaj tak? Potrebujete doplnky stravy na to, aby ste boli zdraví? Pokúsili sme sa zostaviť zopár návodov a dôvodov, kedy sa oplatí popremýšľať o spestrení jedálnička doplnkami stravy.




Na úvod musíme povedať, že telo potrebuje častokrát doplniť živiny a minerály a enzýmy doplnkovou formou. Niekedy to inak nejde. Ak napríklad trpíte anémiou, neexistuje spôsob, ako doplníte železo v dostatočnom množstve tak, aby vaše telo fungovalo správne. Telo si potrebuje urobiť zásoby železa a dostať do normálu aj tzv.priebežné železo. Bez doplnenia v tabletkovej, alebo inej forme sa to nedá. Alebo v zime, keď je nedostatok slnka a vy sa pohybujete v interiéri budov, potrebujete doplniť vitamín D. A takto by sme mohli pokračovať ďalej.


Vegáni a doplnky stravy
Nedávno sme priniesli článok a rozhovor o vegetariánstve. Ešte prísnejšie stravovanie je vegánstvo. Je dokázané, že čo i menšia chyba v stravovacích návykoch vegána môže spôsobiť silný nedostatok niektorých vitamínov a živín Čo všetko by vám mohlo pri zle naplánovanom stravovaní chýbať?  Ide najmä o vitamín B12, železo, vápnik, zinok, či omega3.

Tehotné ženy
Ak ste boli tehotná, istotne si pamätáte, že prvou vecou, ktorú vám lekár odporučil, bol príjem kyseliny listovej a vitamínu D. Ideálny stav, ako ustriehnuť je ich príjem je v doplnení cez doplnky stravy. Vitamín D totiž podporí zdravý vývin kostí u dieťaťa i matky.

Čože je to päťdesiatka, keď sa páčia nám dievčatá...
Populárna a známa pesnička, ktorá sa zvykne spievať na všetkých oslavách 50ky našich silnejších polovičiek. Vo veku 50+ je ideálne dopĺňať viaceré živiny. Napríklad vitamín D u žien, alebo poobzerať sa po preventívnom riešení, ktoré vám pomôže pri riziku zväčšenej prostaty.

Jete ryby? Mali by ste...
Možno si pamätáte na heslá socializmu – Jedno vajce denne, alebo jedzte syry, dodajú vám sily. Na heslo týkajúce sa rýb si nespomínam, ale jedno je isté. Mali by sme ich jesť 1-2 krát do týždňa. Ak sa tak nedeje, pomôžu esenciálne omega3 vo forme doplnku stravy. Odporúčame zaradiť do jedálnička.

Zelenina, ovocie a iné
Jete dostatok zeleniny a ovocia? Jasné, že všetci vieme, že by sme mali. Ale robíme to? V rôznych múdrych knihách sa píše, že zelenina a ovocie by mali tvoriť veľkú časť jedálnička a mali by sme ich zjesť denne 5-7 kusov. Ruku na srdce. Väčšina z nás to nedodržiava. Preto je nutné dopĺňať vitamín C a ďalšie formou tabletiek, či prášku. Ak beriete bežný vitamín C, dôležité je konzumovať ho rozpustený v šťave z červeného grepu. Alebo siahnuť po kvalitnom vitamíne C, ktorý je pripravený v plnej sile pomôcť vášmu organizmu.

Veríme, že vám tento malý návod aspoň trochu pomohol. Ak vám chýba akýkoľvek vitamín, sme k dispozícii s našou širokou ponukou.

 

Váš tím, Prírodná Strava 

V našej ponuke máme rôzne balenia a samozrejme, že našim verným zákazníkom radi vychádzame v ústrety vernostnými zľavami. Všetky informácie o zľavách, nájdete v sekcii VERNOSŤ.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie