Potrebujete doplnky stravy na to, aby ste boli zdraví?

klbovavyziva

V poslednej dobe sa čoraz častejšie stretávame s informáciami, že doplnky stravy nie sú potrebné, ak má človek vyvážený jedálniček. Je tomu ale naozaj tak? Potrebujete doplnky stravy na to, aby ste boli zdraví? Pokúsili sme sa zostaviť zopár návodov a dôvodov, kedy sa oplatí popremýšľať o spestrení jedálnička doplnkami stravy.




Na úvod musíme povedať, že telo potrebuje častokrát doplniť živiny a minerály a enzýmy doplnkovou formou. Niekedy to inak nejde. Ak napríklad trpíte anémiou, neexistuje spôsob, ako doplníte železo v dostatočnom množstve tak, aby vaše telo fungovalo správne. Telo si potrebuje urobiť zásoby železa a dostať do normálu aj tzv.priebežné železo. Bez doplnenia v tabletkovej, alebo inej forme sa to nedá. Alebo v zime, keď je nedostatok slnka a vy sa pohybujete v interiéri budov, potrebujete doplniť vitamín D. A takto by sme mohli pokračovať ďalej.


Vegáni a doplnky stravy
Nedávno sme priniesli článok a rozhovor o vegetariánstve. Ešte prísnejšie stravovanie je vegánstvo. Je dokázané, že čo i menšia chyba v stravovacích návykoch vegána môže spôsobiť silný nedostatok niektorých vitamínov a živín Čo všetko by vám mohlo pri zle naplánovanom stravovaní chýbať?  Ide najmä o vitamín B12, železo, vápnik, zinok, či omega3.

Tehotné ženy
Ak ste boli tehotná, istotne si pamätáte, že prvou vecou, ktorú vám lekár odporučil, bol príjem kyseliny listovej a vitamínu D. Ideálny stav, ako ustriehnuť je ich príjem je v doplnení cez doplnky stravy. Vitamín D totiž podporí zdravý vývin kostí u dieťaťa i matky.

Čože je to päťdesiatka, keď sa páčia nám dievčatá...
Populárna a známa pesnička, ktorá sa zvykne spievať na všetkých oslavách 50ky našich silnejších polovičiek. Vo veku 50+ je ideálne dopĺňať viaceré živiny. Napríklad vitamín D u žien, alebo poobzerať sa po preventívnom riešení, ktoré vám pomôže pri riziku zväčšenej prostaty.

Jete ryby? Mali by ste...
Možno si pamätáte na heslá socializmu – Jedno vajce denne, alebo jedzte syry, dodajú vám sily. Na heslo týkajúce sa rýb si nespomínam, ale jedno je isté. Mali by sme ich jesť 1-2 krát do týždňa. Ak sa tak nedeje, pomôžu esenciálne omega3 vo forme doplnku stravy. Odporúčame zaradiť do jedálnička.

Zelenina, ovocie a iné
Jete dostatok zeleniny a ovocia? Jasné, že všetci vieme, že by sme mali. Ale robíme to? V rôznych múdrych knihách sa píše, že zelenina a ovocie by mali tvoriť veľkú časť jedálnička a mali by sme ich zjesť denne 5-7 kusov. Ruku na srdce. Väčšina z nás to nedodržiava. Preto je nutné dopĺňať vitamín C a ďalšie formou tabletiek, či prášku. Ak beriete bežný vitamín C, dôležité je konzumovať ho rozpustený v šťave z červeného grepu. Alebo siahnuť po kvalitnom vitamíne C, ktorý je pripravený v plnej sile pomôcť vášmu organizmu.

Veríme, že vám tento malý návod aspoň trochu pomohol. Ak vám chýba akýkoľvek vitamín, sme k dispozícii s našou širokou ponukou.

 

Váš tím, Prírodná Strava 

V našej ponuke máme rôzne balenia a samozrejme, že našim verným zákazníkom radi vychádzame v ústrety vernostnými zľavami. Všetky informácie o zľavách, nájdete v sekcii VERNOSŤ.

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.